Workshop predstaví stratégie a príklady cross-media marketingu, tvorby obsahu a strategickej distribúcie na projektoch vyvinutých v spolupráci s NOS Primavera Sound.
NOS Primavera Sound je hudobný festival s alternatívnym komunikačným prístupom. So stratégiou založenou na tvorbe redakčného obsahu sa festival usiluje priblížiť tým, ktorí majú skutočný záujem o hudobnú scénu.
V kontraste s tradičnou komunikačnou stratégiou veľkých festivalov, ktorá býva štruktúrovaná v rámci celoročnej komunikácie postavenej na postupnom avizovaní potvrdených umelcov, NOS Primavera Sound pracuje s puristským prístupom, v rámci ktorého promuje premyslený obsah v krátkom časovom období.
To, čo najskôr vyzeralo ako obmedzenie, sa stalo výzvou a umožnilo vyťažiť z tohto momentu (viac ako 6 mesiacov pred festivalom) masívnu mobilizáciu publika, vplyv a uznanie.
Pracovný jazyk workshopu je angličtina.
Luis Fernandes [PT]
Luis je výkonným producentom Canal 180, mediálnej platformy a komunity tvorcov pracujúcich s digitálnym umením a v kreatívnom priemysle. Spoluzaložil Oporto Laboratory of Architecture and Design, bol kurátorom festivalu Get Set. V Košiciach Luis povedie workshop o cross-media marketingu.
Podujatie je sprievodnou akciou festivalu ART & TECH DAYS 2018.
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.