Máte záujem o prácu s krátkym aj dlhým textom, jeho doplnenie o grafické objekty ako aj záujem o vytváranie a úpravu prezentácii?

Ak často pracujete s Wordom a PowerPointom, zíde sa vám kurz, ktorý vás týmito nástrojmi prevedie od základov a ukáže užitočné funkcie a tipy a triky, ako s nimi čo najefektívnejšie pracovať. Kurz má celkovo 4 lekcie.

>> Registrujte sa cez tento formulár <<

Kedy: od 17., 19., 24. a 26. mája 2021 vždy od 17:00 do 20:00 hod.
Forma: online cez aplikáciu Teams
Kapacita: 25 účastníčok
Cena: 25,- €

Čo potrebuje účastníčka kurzu:

  • počítač s internetovým pripojením, ideálne s aktuálnou verziou Windows 10 (2004)
  • optimálny stav je použitie 2 monitorov, ale nie je to podmienkou,
  • internetový prehliadač MS Edge alebo Chrome,
  • slúchadlá alebo reproduktory, voliteľne web kamera a mikrofón,
  • inštalované počítačové aplikácie Office 365 SK (Word, PowerPoint),

Obsah kurzu

Microsoft Word – 3 lekcie (9 hodín)

Tento modul je určený záujemcom o spracovanie textu v jednoduchých úradných dokumentoch ale aj dlhých dokumentoch typu bakalárska alebo diplomová práca a pod. Na začiatku uvidíte ako vytvoriť úradný dokument. V druhej polovici modulu to bude práca s dlhým textom, kde treba očíslovať strany, vytvoriť obsah, zoznam obrázkov alebo použitej literatúry.

  1. Možnosti vpisovania textu a pohyb po dokumente
  2. Označovanie textu
  3. Kopírovanie a presúvanie textu
  4. Vytvorenie jednoduchého úradného dokumentu
  5. Príprava na tlačenie (Záložka Rozloženie strany), export do PDF
  6. Kontrola pravopisu
  7. Štýly nadpisov a automatický obsah
  8. Číslovanie strán
  9. Grafické prvky, Tabuľky, Grafy
  10. Zoznam obrázkov, bibliografia
  11. Tímová spolupráca + Sledovanie zmien
  12. Hromadná korešpondencia
  13. Možnosti zabezpečenia
  14. Praktické tipy a triky pri práci s Wordom (formáty súborov, …)

Microsoft PowerPoint –1 lekcia (3 hodiny)

Tento modul je určený záujemcom, ktorí potrebujú výsledky svojej práce prezentovať iným v skrátenej forme v bodoch. V prvej časti uvidíte ako vytvoriť jednoduchú prezentáciu. V druhej si pozriete prácu s predlohou snímky, ktorá umožňuje robiť hromadné zmeny v celej prezentácii.

  1. Vkladanie snímok a textu, poznámky
  2. Kopírovanie a presúvanie textu, snímok
  3. Kontrola pravopisu
  4. Tabuľky, Grafy, SmartArt, Obrázky
  5. Zmena farieb, motívy a ich úprava
  6. Predloha snímky, podkladov, poznámok
  7. Vlastné rozloženie snímky
  8. Prechody a Animácie
  9. Možnosti nastavenia prezentácie
  10. Praktické tipy a triky pri práci s PowerPointom (formáty súborov, …)

Lektor
Peter Belko je autorom pravidelne najaktualizovanejšieho MS Office portálu v slovenskom jazyku www.tipy-triky.sk, kde popisuje postupy ako efektívne používať tento balík aplikácií. Okrem článkov robí aj video návody, webináre, školenia a konzultácie o MS Office 365 pre firmy. Popri najznámejších nástrojoch Word, Excel, PowerPoint sa venuje aj teamovej spolupráci a automatizácií úloh v Microsoft 365 cez SharePoint, OneDrive, Teams, PowerAutomate a ďalších. Viac info na: www.belko.info.

V prípade otázok kontaktujte projektovú manažérku Veroniku Pizano pizano@ajtyvit.sk.

Toto podujatie je zorganizované vďaka podpore spoločnosti Zurich.