Nová realita a DNA zákazníckej skúsenosti

Ako bola odolná zákaznícka DNA firiem voči vírusu v Česku a na Slovensku? Ako sa zmenil prístup úspešných značiek k zákazníckej stratégii a dizajnu? Tomáš Potměšil, ktorý vedie tím Customer and Strategy v slovenskej kancelárii KPMG, predstaví výsledky každoročnej štúdie zákazníckej skúsenosti. Zameria sa tiež na vzťah firemnej stratégie a customer experience.

Ako (de)motivuje zákaznícka spätná väzba vašich zamestnancov?

Kto je angažovaný a kto by mal angažovať? Zabudnite na komplikované schémy. Spätná väzba od zákazníkov má obrovskú silu, pretože dáva zamestnancom uznanie. Ako zbierať spätnú väzbu, ako ju gamifikovať, ako ju prepojiť na Employee Experience a nakoniec zlepšovať biznis výsledky?

Vstupenky: www.experiencetalks.sk