Fero Király
Fero Király je autor, interpret a pedagóg. Zaoberá sa umeleckými projektmi s presahom do performance, soundartu, inštaláciami, interpretáciam súčasnej hudby, hudobnými reinterpretáciami výtvarných diel, ako aj edukačnými projektmi v oblasti hudby, hudobnej kompozície a soundartu. Využíva pri tom nové hraničné experimentálne polohy, vytvára si vlastné digitálne nástroje a rád spolupracuje na projektoch s inými umelcami s viacdisciplinárnym zameraním. Venoval sa mapovaniu ranných diel minimal music Philipa Glassa, z ktorých väčšinu na Slovensku premiéroval – od klubov po dve najväčšia katedrály (Košice, Bratislava). V poslednom období sa venuje mikrotonalite a livecodingu s digiálnym médiom. Svojimi zvukovými inštaláciami s ostatného obdobia Chronika a Vodná hudba III, sa venuje témam jazyka a času. Medzi jeho najznámejšie projekty patrí Cluster ensemble (spolu s Ivom Šillerom a Zuzanou Biščákovou), kde sa autorsky podieľal na tvorbe množstva predstavení. Za album Cluster ensemble plays Philip Glass získal Cluster niekoľko ocenení a výrazné recenzie na Guardiane a Pitchforku. Fero Király má za sebou niekoľko rezidencií (Santa Cruz, San Francisco, Druskininkai, Ljubljana, Poznan) a spolupracoval s umelcami ako Dano Matej, Karolina Kubik, Mišo Matejka, Milan Adamčiak, Michal Murin, Maja Osojnik, Anat Ben David, Juraj Bartusz, Zbynek Prokop, Juraj Vajó, Jakub Pišek, Petra Fornayová, Zuzana Žabková, Peter Mazalán, Eva Šušková, Martin Derner, Ján Šicko, Martin Piaček, Svätopluk Mikyta a ďalšími. So svojimi prácami vystupoval okrem Slovenska v mestách ako New York, San Francisco, Londýn, Praha, Berlín, Passau, Viedeň, Oslo, Kodaň, Trebišov a i. Je autorom audiovizuálneho hudobného nástroja Zvukodrom určeného deťom a učiteľom hudby/hudobnej výchovy, ako aj zbierky Botanická záhrada, ktorá obsahuje grafické partitúry, skladby a hudobno-zvukové hry pre deti. Zbierka sa v ostatnom čase etablovala v priestore slovenských základných umeleckých škôl a stala sa súčasťou hudobnej výchovy detí. Fero Király je absolventom Hudobnej fakulty VŠMU v Bratislave kde vyštudoval hru na klavír. Ako externý pedagóg učil na Univerzite Komenského v Bratislave na Filozofickej a Pedagogickej fakulte predmety týkajúce sa novomediálnych umeleckých nástrojov, kde aj obhájil titul PhD s dizertačnou prácou Nové médiá v umeleckej edukácii na ZŠ . Pôsbí ako umelec v slobodnom povolaní.

Slávo Krekovič
Hudobník, kultúrny manažér, muzikológ, hudobný dramaturg a redaktor. Titul PhD získal na Ústave hudobnej vedy Slovenskej akadémie vied, pôsobil na New York University. Bol vedúcim Ateliéru multimédií na Fakulte výtvarných umení VUT v Brne a jedným z umeleckých riaditeľov a zakladateľov A4 – priestoru súčasnej kultúry, kde má na starosti dramaturgiu programu súčasnej hudby a umenia nových médií. Je umeleckým riaditeľom a koordinátorom medzinárodného festivalu súčasnej hudby NEXT, jedným z koordinátorov kultúry nových médií Multiplace, pôsobí tiež ako šéfredaktor časopisu o súčasnej kultúre 3/4 a je zakladateľom databázy slovenskej experimentálnej hudby KRAA.SK. V minulosti pôsobil tiež ako hudobný redaktor a dramaturg v Slovenskom rozhlase či ako redaktor v Hudobnom centre. Je členom hudobných zoskupení Shibuya Motors, Vritti, Voice Over Noise a i.
V hudbe sa zameriava na generatívnosť, stochastické procesy, interakciu človeka a stroja, gestiku a improvizáciu v rôznych kontextoch pomocou softvéru a rozličného hardvéru.

Predskokan Otrok
Môže byť otrok predskokan?? Latka je nastavená v skutku veľmi vysoko. Máte radi pohľad zhora??
Na skoku je vždy najkrajší ten elegantný oblúčik, ktorý telo opíše v krátkom okamihu medzi pôsobením dvoch protichodných fyzikálnych síl. Stred sínusoidy je v nulovom bode. Ak sa nad tým zamyslíme, tak práve v tomto bode nachádzame čistú abstrakciu. V perspektíve videnej z tohto uhla pohľadu prevláda pocit hĺbky, ktorý sa rozrastá do celej šírky horizontu. Ak si obraz prevedieme do zvukovej podoby, dostávame niečo ako úder na bubon. Nádhera jednoduchosti. Počujeme repetitívne nárazy. Búcha sa v zásade kolmo veľkým železným kladivom, zbíjačka a zváračka zanecháva hlbokú chrastu v taviacom sa kove. Všetko, čo bolo predtým je aj potom, no už nikdy nie tak, ako bývalo. To je tak trochu pravidlo kompozície. Tento projekt je vskutku tajomný. Kto vlastne je náš okrídlený hráč?? Kto je predskokan a kto otrok v tejto hre??