Potreba pravdy a autenticity ešte nikdy nebola taká naliehavá ako je tomu teraz.

Po dlhšej odmlke spoločne s Radou pre reklamu prinášame obľúbené Raňajky s reklamou v ONLINE vydaní na tému: Klamlivá reklama, HOAXY a FAKE news.

Dozviete sa ako ovplyvňuje klamlivá reklama, falošné správy, či hoaxy budúcnosť dôvery a pravdy v médiách či v spoločnosti, ale aj to, či sa dá šíreniu nepravdy v dnešnej dobe vyhnúť.
A určite načrtneme aj to, ako rozlíšiť pravdivý obsah od toho vymysleného!

Spíkrami budú:

  • Vladimír ŠNÍDL, redaktor, autor knihy Pravda a lož na Facebooku | Denník N
  • Mária TÓTHOVÁ ŠIMČÁKOVÁ, detská psychologička, predsedníčka Arbitrážnej komisie RPR | Rada pre reklamu
  • Martin Motáček, Creative Director a Vladimír Lefík, Strategy Director | Wiktor Leo Burnett
  • Ján Urbančík, zakladateľ projektu konspiratori.sk| NetSuccess

Tešíme sa na vás vo štvrtok 11. marca o 9.00 v live prenose na našej fanpage: www.facebook.com/KRASfcb

Podujatie, ktoré usporadúvajú Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu / Online cez Facebook Live

Na obrázku môže byť text, v ktorom sa píše „KRAS RANAJKY s REKLAMOU SAKKR ONLINE Klamlivá reklama, HOAXY a Fake news 11. MARCA 09.00“