Content marketing je stratégia dlhodobej tvorby hodnotného obsahu. Obsah dnes dokážu tvoriť aj veľké značky a to s merateľným efektom na biznis. A že obsah nemusí byť len článok alebo text ste vedeli? Na tomto školení vám ukážeme, ako nerobiť content marketing, len preto, že to robí konkurencia, ako odlíšiť dobrý obsah od zbytočného a ako pracovať s už vytvoreným obsahom.

Lektorom na školení je Ján Laurenčík, ktorý školil content marketing marketingové oddelenia firiem ako Tatra banka, LIDL, SPP, Slovnaft, DPD či Baumit.

Čo sa naučíte na školení:

  • porozumiete obsahovým taktikám prínosným aj v roku 2022
  • naučíte sa ako odlíšiť dobrý obsah od zlého a ako pracovať s už existujúcim obsahom
  • pochopíte, že aj v content marketingu sa dajú vyhadzovať peniaze von oknom
  • uvidíte, aké marketingové ciele môžete napĺňať obsahovým marketingom a ako ich budete merať
  • spoznáte nástroje (KW Finder, Google Alert, Google Search Console, ...) a aj frameworky, ktoré používa content marketingová špecialistka v Basta digital

Lektor:

Cena: 115€/os bez DPH
Trvanie: 3 hodiny
Lístky: https://tickpo.zoznam.sk/.../skolenie-co-potrebuje.../

Tešíme sa na vás!

Podujatie, ktoré usporadúva Basta digital