Viete aké sú najnovšie trendy v online marketingu?
Ak nie, tak to príďte zistiť na prednášku, na ktorej sa dozviete:
O toto všetko sa s nami podelí náš hosť Juraj Pobjecky z reklamnej agentúry Zaraguza. Juraj v tejto agentúre pracuje ako hlavný stratég a zaoberá sa komunikačnými konceptami. Pracoval na veľmi známej guerillovej kampani pre Kofolu so zlatým prasiatkom.
Vstup: ***FREE***
Registrácia cez Tickpo.
Sériu prednášok v online marketingu a digitálnom podnikaní pre študentov a verejnosť prináša Digital Marketing Club SK a ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr
Miesto konania: Fakulta Managementu Univerzity Komenského, Miestnosť č. 22 - prístavba, Odbojárov 10, Bratislava
FACEBOOK EVENT
Ak nie, tak to príďte zistiť na prednášku, na ktorej sa dozviete:
- Ktoré sú aktuálne najväčšie trendy v online marketingu v globálnom merítku a ktoré sú relevantné pre Slovensko
- Ukážeme si kampane, ktoré ich využili a čo im to prinieslo
- Bližšie sa budeme venovať Online videu - ako tento trend vznikol, akú zmenu priniesol pri tvorbe a plánovaní kampaní a aké sú jeho špecifiká vzhľadom na jednotlivé platformy
- Na závere si povieme ako to reflektuje / spoluvytvára YouTube čo pre nás chystá v blízkej dobe
- Prednášku uzavrieme voľnou diskusiou
O toto všetko sa s nami podelí náš hosť Juraj Pobjecky z reklamnej agentúry Zaraguza. Juraj v tejto agentúre pracuje ako hlavný stratég a zaoberá sa komunikačnými konceptami. Pracoval na veľmi známej guerillovej kampani pre Kofolu so zlatým prasiatkom.
Vstup: ***FREE***
Registrácia cez Tickpo.
Sériu prednášok v online marketingu a digitálnom podnikaní pre študentov a verejnosť prináša Digital Marketing Club SK a ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr
Miesto konania: Fakulta Managementu Univerzity Komenského, Miestnosť č. 22 - prístavba, Odbojárov 10, Bratislava
FACEBOOK EVENT
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.