Každá sociálna sieť má svoje špecifiká. Pri tvorbe obsahu treba zvoliť odlišný prístup v závislosti od cieľovej skupiny, pretože každá je zvyknutá konzumovať obsah iným spôsobom. Viete ako na to?

ČO SA DOZVIETE?

  • opúšťajú mladí ľudia Facebook a je naozaj na Instagrame prevaha mamičiek?
  • čo používajú tínedžeri (Tik Tok)
  • ako pracovať s komunitou na YouTube
  • ako sa zapojiť do komunikácie na LinkedIn
  • ako pristupovať k jednotlivým stratégiám na sociálnych sieťach
  • aký druh obsahu je pre danú cieľovú skupinu zaujímavý

PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES, KLIKNITE SEM 

VAŠIMI LEKTORKAMI BUDÚ

Martina Pálešová je senior online manažér, tvorí marketingové stratégie a obsah na sociálne siete pre klientov z oblasti FMCG.

Simona Mištíková vedie vlastnú PR agentúru DIVINO

KDE?

Slovak Business Agency

Národné podnikateľské centrum

Coworking NPC

Karadžičova 2

Twin City Blok A

811 09 Bratislava

Ukončenie registrácie: 20.8.2019 do 13:00

Účasť je bezplatná. Kontakt: rp@npc.sk

FACEBOOK EVENT ]]>