Osem rečníkov z prostredia marketingu, ktorí vám za 4 hodiny predvedú, ako sa dá robiť svetová reklama v regionálnych rozmeroch a to aj bez miliónových rozpočtov

Celosvetová sieť reklamných agentúr pod značkou Ogilvy má momentálne viac 450 kancelárií v 169 mestách na svete. Tradičné červené farby úspešne háji na Slovensku pobočka Istropolitana Ogilvy, ktorá má na svojom konte viac ako 680 kreatívnych ocenení a 69 cien EFFIE za efektívne kampane, čo sa zatiaľ na Slovensku nepodarilo nikomu.

Od 1. februára však na mapu pobočiek pribudla 1 kancelária a 1 mesto na Slovensku. Pod záštitou agentúry Istropolitana Ogilvy sa svetový marketing dostáva aj do regionálneho prostredia prostredníctvom pobočky Ogilvy Košice.

Spoločne do Košíc prinesú 8 rečníkov z prostredia marketingu, ktorí vám za 4 hodiny predvedú, ako sa dá robiť svetová reklama v regionálnych rozmeroch a to aj bez miliónových rozpočtov. Vytiahnite kalendáre a poznačte si dátum 1. marec o 15. hod. v Tabačke, lebo tam nemôžete chýbať.

8 statočných, ktorí sa vám predstavia na pódiu:

  • 15:00 - 15:30 - MARIÁN FURY /Zaraguza CZ - CEO/ 
    "I s malým kašpárkem se dá sehrát velké divadlo"
    Úspech malých kampaní, rozpočtov, spoločností vo svete veľkých kampaní, rozpočtov, spoločností.
  • 15:30 - 16:00 - SLAVOMÍR SKALICKÝ /NIKÉ - Marketingový riaditeľ/
    "Ako sme stavili na lokálneho Chucka Norrisa"
    Budovanie značky Niké a prečo je Niké - prvá slovenská stávková spoločnosť - stále tou prvou na trhu. Aj v globálnej konkurencii.

 

  • 16:00 - 16:30 - PETER DAROVEC /IstropolitanaOgilvy - Creative director/
    "Ako robiť veľké kampane za malé peniaze"
    Na veľkú kampaň netreba vždy veľké peniaze, niekedy stačí veľký nápad, veľa práce a veľkú odvahu. (Alebo aspoň trochu odvahy...)

 

  • 16:30 - 17:00 - TOMÁŠ HARASZTI /Ogilvy Košice - General manager/
    "Ako pomôže svetová agentúra klientovi v regióne"
    Našou víziou je priniesť do lokálneho marketingu riešenia na svetovej úrovni. Veríme, že kreatívny prístup ku značke dokáže priniesť úspech globálnych rozmerov.


PRESTÁVKA

  • 17:30 - 18:00 - MICHAL HRUŠOVSKÝ /IDEA MEDIA - CEO/
    "Ako robiť Free-marketing"
    Spôsoby, ako využiť komunikáciu na internete vo svoj prospech a rozbehnúť skutočný biznis s minimálnymi nákladmi. Konkrétne príklady vlastných projektov s reálnymi výsledkami.
  • 18:00 - 18:30 - JAKUB "KUKO" MAZÁN /Istropolitana Ogilvy - Head of digital/
    "Svetové digitálne trendy"
    Digitálny svet sa mení zo sekundy na sekundu. Oplatí sa naozaj sledovať všetky digitálne trendy a prispôsobovať im svoje marketingové plány?
  • 19:00 - 19:30 - VERONIKA "VEROO" ROMSAUEROVÁ /Istropolitana Ogilvy - Strategy director/
    "Zábavná reklama je veľmi vážna vec"
    Existuje vôbec za WTF reklamou WTF Insight? Ak áno, spolu ho nájdeme a skúsime sa ním inšpirovať. Ak nie, aspoň sa pobavíme.


Viac informácií nájdete na www.ogilvykosice.sk,alebo na facebook.com/ogilvkosice.

Vstupné: 7€ - vstupenky k dispozícií na TICKPO.SK
Miesto konania: Veľká sála

FACEBOOK EVENT