Celosvetová sieť reklamných agentúr pod značkou Ogilvy má momentálne viac 450 kancelárií v 169 mestách na svete. Tradičné červené farby úspešne háji na Slovensku pobočka Istropolitana Ogilvy, ktorá má na svojom konte viac ako 680 kreatívnych ocenení a 69 cien EFFIE za efektívne kampane, čo sa zatiaľ na Slovensku nepodarilo nikomu.
Od 1. februára však na mapu pobočiek pribudla 1 kancelária a 1 mesto na Slovensku. Pod záštitou agentúry Istropolitana Ogilvy sa svetový marketing dostáva aj do regionálneho prostredia prostredníctvom pobočky Ogilvy Košice.
Spoločne do Košíc prinesú 8 rečníkov z prostredia marketingu, ktorí vám za 4 hodiny predvedú, ako sa dá robiť svetová reklama v regionálnych rozmeroch a to aj bez miliónových rozpočtov. Vytiahnite kalendáre a poznačte si dátum 1. marec o 15. hod. v Tabačke, lebo tam nemôžete chýbať.
8 statočných, ktorí sa vám predstavia na pódiu:
-
15:00 - 15:30 - MARIÁN FURY /Zaraguza CZ - CEO/
"I s malým kašpárkem se dá sehrát velké divadlo"
Úspech malých kampaní, rozpočtov, spoločností vo svete veľkých kampaní, rozpočtov, spoločností.
-
15:30 - 16:00 - SLAVOMÍR SKALICKÝ /NIKÉ - Marketingový riaditeľ/
"Ako sme stavili na lokálneho Chucka Norrisa"
Budovanie značky Niké a prečo je Niké - prvá slovenská stávková spoločnosť - stále tou prvou na trhu. Aj v globálnej konkurencii.
-
16:00 - 16:30 - PETER DAROVEC /IstropolitanaOgilvy - Creative director/
"Ako robiť veľké kampane za malé peniaze"
Na veľkú kampaň netreba vždy veľké peniaze, niekedy stačí veľký nápad, veľa práce a veľkú odvahu. (Alebo aspoň trochu odvahy...)
-
16:30 - 17:00 - TOMÁŠ HARASZTI /Ogilvy Košice - General manager/
"Ako pomôže svetová agentúra klientovi v regióne"
Našou víziou je priniesť do lokálneho marketingu riešenia na svetovej úrovni. Veríme, že kreatívny prístup ku značke dokáže priniesť úspech globálnych rozmerov.
PRESTÁVKA
-
17:30 - 18:00 - MICHAL HRUŠOVSKÝ /IDEA MEDIA - CEO/
"Ako robiť Free-marketing"
Spôsoby, ako využiť komunikáciu na internete vo svoj prospech a rozbehnúť skutočný biznis s minimálnymi nákladmi. Konkrétne príklady vlastných projektov s reálnymi výsledkami.
-
18:00 - 18:30 - JAKUB "KUKO" MAZÁN /Istropolitana Ogilvy - Head of digital/
"Svetové digitálne trendy"
Digitálny svet sa mení zo sekundy na sekundu. Oplatí sa naozaj sledovať všetky digitálne trendy a prispôsobovať im svoje marketingové plány?
-
19:00 - 19:30 - VERONIKA "VEROO" ROMSAUEROVÁ /Istropolitana Ogilvy - Strategy director/
"Zábavná reklama je veľmi vážna vec"
Existuje vôbec za WTF reklamou WTF Insight? Ak áno, spolu ho nájdeme a skúsime sa ním inšpirovať. Ak nie, aspoň sa pobavíme.
Viac informácií nájdete na www.ogilvykosice.sk,alebo na facebook.com/ogilvkosice.
Vstupné: 7€ - vstupenky k dispozícií na TICKPO.SK
Miesto konania: Veľká sála
FACEBOOK EVENT
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.