Každá sociálna sieť má svoje špecifiká. Pri tvorbe obsahu treba zvoliť odlišný prístup v závislosti od cieľovej skupiny, pretože každá je zvyknutá konzumovať obsah iným spôsobom. Viete ako na to?
ČO SA DOZVIETE?
- opúšťajú mladí ľudia Facebook a je naozaj na Instagrame prevaha mamičiek?
- čo používajú tínedžeri (Tik Tok)
- ako pracovať s komunitou na YouTube
- ako sa zapojiť do komunikácie na LinkedIn
- ako pristupovať k jednotlivým stratégiám na sociálnych sieťach
- aký druh obsahu je pre danú cieľovú skupinu zaujímavý
PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES, KLIKNITE SEM
VAŠIMI LEKTORKAMI BUDÚ
Martina Pálešová je senior online manažér, tvorí marketingové stratégie a obsah na sociálne siete pre klientov z oblasti FMCG.
Simona Mištíková vedie vlastnú PR agentúru DIVINO
KDE?
Slovak Business Agency
Národné podnikateľské centrum
Coworking NPC
Karadžičova 2
Twin City Blok A
811 09 Bratislava
Ukončenie registrácie: 20.8.2019 do 13:00
Účasť je bezplatná. Kontakt: rp@npc.sk
FACEBOOK EVENT ]]>
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.